Verbetertrajecten zoeken

Sector

Looptijd

Doelgroep

icon
icon
icon

Werken bij Rate.nl

Customer Experience Manager

Rate.nl is een award winning feedback platform. Wij brengen zorgorganisaties dichterbij patiënten met krachtige software die bijna hun gedachten kan lezen. Niet met hocus pocus maar met slimme technologieën, AI en Voice Recognition. We werken in een compact team vanuit het centrale Groothandelsgebouw in Rotterdam. Om ons team te versterken zoeken wij een Customer Experience Manager

KLEIN TEAM. GROOTSE PLANNEN.
Als ‘Customer Experience Manager’ ben jij een spin in het web tussen klant, development en sales.
Jij bent iemand die snel een softwareprogramma doorgrond, je hersenen soms lekker wilt laten
kraken, en klanten adviseert om het maximale uit het Rate.nl platform te laten halen. Je ondersteunt
klanten met vragen, advies, en helpt bij het inrichten van nieuwe klanten in Rate.nl. Daarnaast ben je
iemand die klanten graag ook op online of op locatie ondersteunt met enthousiaste producttrainingen.

WIJ ZIEN DIT GRAAG TERUG.
+ Minimaal afgeronde HBO opleiding
+ Ten minste 2 jaar werkervaring in eenzelfde rol
+ Knetter zelfstandig en ‘ownership’
+ Pro actief meedenken hoe we dingen beter en efficiënter kunnen doen
+ Jij bent van nature een optimistisch en enthousiast persoon
+ Ambities om snel door te groeien richting Sales of Consultancy

JIJ ZIET DIT GRAAG TERUG.
+ Goed salaris
+ Super enthousiaste en betrokken collega’s die er allemaal voor gaan
+ Fulltime dienstverband
+ Ruimte voor persoonlijke groei en doorontwikkeling

HOE ZIET JE DAG ERUIT.
+ We starten met het hele team met een dagstart.
+ Vanuit Freshdesk beantwoord je alle klantvragen
+ Je bent telefonisch bereikbaar voor klanten met vragen over de Rate.nl applicatie
+ Je adviseert klanten over een zo optimale inrichting van de Rate.nl applicatie, waarna je deze voor hen gaat inrichten. Denk aan het aanmaken van useraccount obv rechten en rollen, juiste filters, doelgroepen, tags, zodat de klant optimaal de data kan analysen. Met als doel een vliegende start te maken met evalueren en verbeteren.
+ Je zit bovenop het proces om de nieuwe klant maximaal ‘aanboord krijgen’ t.a.v. het gebruik en implementatie van Rate.nl bij de klant
+ Je update FAQ’s bij en/of de e-Learning
+ Je werkt iedere week aan je eigen (kwartaal)doelen, waarbij je de ondersteuning van klanten optimaliseert
+ Je analyseert gebruikersactiviteit en als deze laag is geef je een klant een gezellig belletje
+ Je denkt creatief mee hoe wij als organisatie verder kunnen groeien

 

MEER WETEN?
Werk jij graag met de nieuwste technologie? Dan hebben we je er graag bij. Voor meer informatie mail Inge Proost via [email protected]

Werken bij Rate.nl

social-media-icon-writer

Customer Experience Manager

Full Stack Developer

Junior Account Manager

Samen krachten bundelen via de Rate.nl talentpool!

sollicitatie

Aan het verzenden
Inzending gelukt!
Inzending mislukt. Controleer de verplichte velden.

Geef hier kort jouw motivatie

Plak hier jouw CV, of mail deze naar [email protected]

Aan het verzenden
Inzending gelukt!
Inzending mislukt. Controleer de verplichte velden.