De nieuwste generatie klanten is niet zomaar tevreden…
De Net Promoter Score meting
Merktrouwe consumenten in de dienstverlening zijn goud waard. Hoe hoog waarderen jouw klanten je organisatie? Start de NPS-meting van GovRate om een beeld te krijgen van de klanttevredenheid en loyaliteit van jouw klanten.
NPS meten in sector dienstverlening
Merktrouwe consumenten zijn minder vanzelfsprekend dan voorheen. Ooit was een klantwaardering van een 8 iets om trots op te zijn, nu is het reden tot twijfel. Vooral promoters (een waardering van 9 of hoger) blijken in de dienstverlening merktrouw. Natuurlijk vraagt een uitzonderlijke waardering om een uitzonderlijke klantgerichtheid. Wil je snel en makkelijk achterhalen waar en hoe je de loyaliteit van klanten kunt verhogen? Onze NPS-meting is een goed startpunt.
Gerichte aanpak
Zet eenvoudig een meting op met een heldere vragen en stellingen. Het Rate platform geeft in heldere trendlijnen en statistieken de sterke punten van jouw organisatie weer. De voordelen die jouw klanten ervaren kan je vervolgens gebruiken voor je externe communicatiestrategie. Ook wordt duidelijk waar verbeterkansen liggen. De NPS-meting van GovRate helpt je gericht en snel te bouwen aan klantloyaliteit.
Meting
Onderzoek
Onderzoek op maat
Een heldere en proactieve vraagstelling aan externen
Verbeterkansen inzichtelijk binnen één platform
Alle belanghebbenden worden gehoord
Verbeteren met het PDCAS model
Eigen vragenlijsten toevoegen
Haal nog meer uit deze meting met ondersteuning van onze specialist
Inge helpt je graag verder!

Ook interessant voor jou!
Gerelateerde metingen





