Verbeteren in tevredenheidsscores is een numbers game
De meting klanttevredenheid
Weten waar het knelt is essentieel in scoren op tevredenheid. Alleen voelbare verbetering resulteert in hoge tevredenheidsscores en dat vraagt om gericht beleid. Helder en snel inzicht hierin is dan ook stap 1. Met de tevredenheidsmeting van GovRate wordt met concrete actiepunten duidelijk waar jij de vruchten plukt op het verhogen van tevredenheid!
Verbeterkansen concreet
Uit onderzoek blijkt dat klanttevredenheid verhogen van een 7 naar een 8 vaak een tienvoud aan tijd en energie kost. Daarom is helder inzicht in verbeterkansen nodig om hoge scores te realiseren. Weet jouw organisatie die stap in klanttevredenheid maar niet te maken? Dan knelt het ook bij jouw organisatie waarschijnlijk op gestructureerd en gericht beleid. De tevredenheidsmeting van GovRate brengt met trends en statistieken helder in beeld welke kansen jouw organisatie tot een hoger niveau tillen.
Tevredenheidsenquête
De tevredenheidsenquête biedt een luisterend oor voor alle belanghebbenden door gerichte vragen te stellen. Werk binnen één overzichtelijk dashboard aan verhoogde tevredenheid met de tevredenheidsmeting van GovRate.
Meting
Onderzoek
Onderzoek op maat
Gemakkelijke en schaalbare uitvraag aan externen
Verbeterkansen inzichtelijk binnen één platform
Een luisterend oor voor alle belanghebbenden
Verbeteren met het PDCAS model
Eigen vragenlijsten toevoegen
Haal nog meer uit deze meting met ondersteuning van onze specialist
Inge helpt je graag verder!

Ook interessant voor jou!
Gerelateerde metingen





