Loyaliteit in cijfers
Het Net Promoter Score onderzoek
De consument heeft meer keuze dan ooit. Dit betekent dat klanttevredenheid in de dienstverlening plaats maakt voor een hoger doel: loyaliteit. Het NPS-onderzoek van GovRate geeft je een doorlopend beeld van jouw klantloyaliteit.
Hoe helpt een NPS-uitslag?
Door de simpele vraagstelling van NPS krijg je snel een concreet beeld van klantbeleving. Je kunt de uitslag in harde cijfers makkelijk vergelijken. Zo maak je verbetering in klantbehoud meetbaar. Het NPS-onderzoek van GovRate kan op teamniveau worden ingericht. Resultaten zijn met onze uitgebreide filtermogelijkheden per team of informatiestroom inzichtelijk. Kortom, jouw houvast voor beleid op klantretentie.
Snelle en flexibele uitvraagmogelijkheden
De NPS kenmerkt zich door eenvoudige en heldere vragen. Daarmee is de NPS uitstekend te integreren in verschillende vormen van externe communicatie. Denk aan mailings, op je website of in social posts. Resultaten worden in real-time inzichtelijk op het Rate platform!
Meting
Onderzoek
Onderzoek op maat
Een heldere en proactieve vraagstelling aan externen
Verbeterkansen inzichtelijk binnen één platform
Alle belanghebbenden worden gehoord
Verbeteren met het PDCAS model
Eigen vragenlijsten toevoegen
Haal nog meer uit dit onderzoek met ondersteuning van onze specialist
Inge helpt je graag verder!

Ook interessant voor jou!
Gerelateerd onderzoek





