Verbeteren in tevredenheidsscores is een numbers game
Het klanttevredenheidsonderzoek voor dienstverlening
Het verhogen van tevredenheid in de dienstverlening is makkelijker gezegd dan gedaan. Waar moet je beginnen? En hoe zorg je ervoor dat je niet teveel tijd en energie verspilt? Het doorlopende klanttevredenheidsonderzoek van GovRate helpt je om succesvol de tevredenheid te verhogen.
Gericht beleid
De eerste stap in het verhogen van klanttevredenheid is inzicht in huidige situatie. Wat vinden jouw klanten en hoe is jouw beleid? Daar kom je achter door tevredenheid te bevragen.
Tevreden klanten
Wij bieden je een laagdrempelig format. De resultaten van deze enquête verschijnen in het overzichtelijke Rate dashboard. Concrete actiepunten worden in kaart gebracht met duidelijke trends en statistieken. Zo kan jij aan de slag met beleid om hogere tevredenheidsscores te bereiken.
Wil je doorlopend werken aan tevreden klanten? Onze specialisten helpen je bij het doelgericht onderzoeken en verbeteren van je klanttevredenheid!
Meting
Onderzoek
Onderzoek op maat
Gemakkelijke en schaalbare uitvraag aan externen
Verbeterkansen inzichtelijk binnen één platform
Een luisterend oor voor alle belanghebbenden
Verbeteren met het PDCAS model
Eigen vragenlijsten toevoegen
Haal nog meer uit dit onderzoek met ondersteuning van onze specialist
Inge helpt je graag verder!

Ook interessant voor jou!
Gerelateerd onderzoek





