Innovatie genoeg, maar evaluatie blijft onderbelicht in het onderwijs
Het doorlopende innovatie onderzoek voor teams
Nederland is koploper in onderwijsinnovatie. Er ontstaan steeds meer pedagogische concepten en nieuwe technieken. Ontdek of jouw onderwijzers al klaar zijn om te werken met deze innovaties. Met het innovatie onderzoek wordt de rol van innovatie binnen jouw onderwijs inzichtelijk.
Onderwijsinnovatie zorgt voor meer tijd
Innovatie kan processen voor leraren versnellen, hierdoor hebben ze meer tijd voor hun vak. Het valideren van nieuwe concepten is van groot belang om de schaduwzijde van innovatie te voorkomen.
Door doorlopend te reflecteren behoud je grip op innovatie en bouw je aan beleid met draagvlak. Wanneer werknemers vanuit hun kracht werken, ontstaan gegronde kansen tot verbetering. Ons onderzoek richt zich daarom op het creëren van een ecosysteem van innovatie. Individuele rollen worden hierin aangescherpt en concepten geijkt op effectiviteit.
Naast concrete actiepunten biedt dit onderzoek, met het complimentenbord, een podium aan effectieve ideeën!
Werkwijze innovatie onderzoek
Werken met het doorlopend innovatie onderzoek betekent flexibiliteit en zekerheid. Door middel van online onboarding en het mobiel invullen van op maat gemaakte vragenlijsten, kun je gelijk van start!
Resultaten zie je direct terug in een veilig dashboard. Met het PDCAS-model, stellen we vervolgens een (eerste) verbetercyclus op.
Meting
Onderzoek
Onderzoek op maat
Een podium aan ideeën
Tijdswinst als eikpunt
Verbeteren met het PDCAS model
kruisbestuiving van ideeën
Eigen vragenlijsten toevoegen
Vrijblijvend advies van onze specialist tijdsmanagement
Loes helpt je graag verder!

Ook interessant voor jou!
Gerelateerd onderzoek





