Waar wij voor staan en wat jij kan verwachten!
Onze Missie
Wij willen de zorg in Nederland, de beste zorg van de wereld maken!
Wij gaan samen met professionals in de zorg aan de slag, om deze patiënt- en cliëntgerichter te maken! Dit doen wij door ons juist te focussen op wat er al heel goed gaat in een organisatie. Hierdoor willen dat iedere medewerker, cliënt en patiënt zich gehoord en betrokken voelt. Wij faciliteren de transitie van ‘old-school’ langdurige tevredenheidsonderzoeken, naar continue verbeteren door dagelijks te luisteren.
Waarmee doen wij dit?
Bij CareRate gaan wij verder dan meten=weten. Hiervoor starten wij altijd gezamenlijk met ons borgingsprogramma. Hierin gaan we samen aan de slag met aantoonbaar leren verbeteren en stellen we doelen op met de teams. Daarnaast gaan we je leren om het maximale uit onze moderne software te halen. Wij bieden software waarmee patiënten en cliënten eenvoudig hun feedback kunnen delen, maar waarmee dit ook uiterst eenvoudig kan worden bijgehouden in het verbeterdashboard. Hiermee halen jij en je team dagelijks het meeste uit jezelf en zorg je voor ultieme betrokkenheid, van zowel de medewerkers als de patiënten, cliënten en hun naasten.
Onze Kernwaarden
Ons ondernemende team kenmerkt zich door een focus op positiviteit, plezier, aandacht en betrokkenheid. Wij geloven erin dat als medewerkers tevreden zijn, dit doorstraalt naar de mensen die zij mogen helpen. Wij staan voor maximale klantgerichtheid, out of the box innovatie en dat alles met een flinke dosis fun!
Samen met onze mooie zorgprofessionals verbeteren wij de zorg sinds 2012!
Wat maakt CareRate uniek?
CareRate is uniek omdat wij ons richten op aantoonbaar verbeteren. Dankzij ons borgingsprogramma en het feit dat onze software is ontwikkeld in samenwerking met de zorgteams, zorgen wij ervoor dat de verbetertrajecten ook daadwerkelijk resultaat opleveren. Doordat medewerkers bij andere afdelingen kunnen kijken wát patiënten/cliënten juist waarderen, kunnen zij van elkaar leren, dit zelf toepassen en direct weer meten hoe deze verandering wordt gewaardeerd. Hierdoor zijn afdelingen samen in staat om heel kort cyclisch te verbeteren met hulp van eigen patiënten/cliënten (PDCA: Plan-Do-Check-Act).
Wat ons daarnaast uniek maakt is dat wij de ‘Share’ aan deze PDCA cyclus toevoegen, ofwel de PDCAS! Wanneer je respondenten en bezoekers van je organisatie laat weten wat je concreet met hun feedback hebt gedaan, zullen zij een volgende keer sneller bereid zijn om aan een onderzoek mee te doen. Dit delen kan bijvoorbeeld met onze Care deelposters!
CareRate stopt niet voordat er verbeteringen zijn gerealiseerd en gedeeld!