Klantencases

De verhalen van onze klanten...

De Waalboog

We hebben wel honderd verbeterpunten opgehaald met CareRate, daar zijn de teams mee aan de slag gegaan! Veel teams ontvingen ook veel positieve feedback, Die trots werkt motiverend.

Bekijk Case Study

De Wijngaerd

Waar wij voorheen vooral bleven steken op plannen maken wij nu de gehele verbetercirkel plan/do/check/act rond op het gebied van medewerker- en klanttevredenheid, kwaliteitsaudits en PREM en delen wij onze verbeteringen.

Bekijk Case Study

UMC Utrecht

We zochten een applicatie voor de hele organisatie omdat we als UMC Utrecht kort cyclische patiënt en medewerker feedback duurzaam willen uitvragen en gebruiken als verbeterinstrument.

Bekijk Case Study

Surplus

Werkelijkheidsgetrouwe en relevante feedback komt organisatiebreed naar voren, en maakt dat verbeteringen in de hele organisatie steun vinden en meteen in de praktijk gebracht worden.

Bekijk Case Study

Catharina Ziekenhuis

Welke ervaringen heeft het Catharina Ziekenhuis tot dusverre met het verwerken van directe patiëntenfeedback opgedaan? We vroegen het Piet Batenburg, voorzitter van de Raad van

Bekijk Case Study

Dianet

Hoe ervaart u onze zorg? Hoe kunnen we nog beter aan uw wensen en behoeftes voldoen? Sinds begin dit jaar nodigen we patiënten uit om vaker ervaringen met ons te delen. Niet met lange tevredenheidsonderzoeken, maar met korte online vragen, gericht op de dagelijkse zorg die u van ons krijgt.

Bekijk Case Study

Download onze brochure

Plan een advies gesprek in

Verstuur dit formulier en we nemen snel contact op om deelname aan ons pilot programma te bespreken.