Het meetinstrument voor loyaliteit
Net Promoter Score onderzoek voor patiënten
Met de Net Promoter Score (NPS) kan je gemakkelijk de tevredenheid en betrokkenheid van jouw patiënten, cliënten of klanten meten. En tevreden mensen leiden tot een betere reputatie, meer werkplezier en zelfs tot lager verloop en verzuim bij je werknemers. Start snel met het NPS onderzoek voor de zorg van CareRate.
Net Promoter Score uitleg
Respondenten die jouw organisatie beoordelen met een 8 of hoger, zijn echte ambassadeurs te noemen. Ze praten erg positief over je organisatie en dragen bij aan de continuïteit. Ze zorgen voor een positievere werksfeer, denken actief mee en gunnen je het beste. Respondenten met een 6 of lager, zijn de afhakers. Deze groep mensen is teleurgesteld in jouw organisatie. Hoe lager het cijfer, hoe groter de kans dat zij hun onvrede in hun netwerk delen. Deze zogenaamde detractors onttrekken energie uit jouw organisatie en medewerkers. Hun negatieve mond-tot-mond-reclame levert altijd schade op. Ze zijn boos en gefrustreerd. Juist door te weten wie deze mensen zijn en een luisterend oor te bieden, kan je veel toekomstige negativiteit voorkomen.
Je kunt NPS continu uitvragen
De NPS-score kun je ook doorlopend uitvragen door middel van een e-mail, button op je website, sms of integratie in je CMS-systeem. Dit biedt je andere waardevolle inzichten. Wij helpen je graag om een doorlopend NPS-onderzoek op te zetten.
Wil je een hogere NPS?
Door de jarenlange ervaring met de NPS en eNPS kunnen we je daar gericht mee helpen. Neem gerust contact met ons op voor een vrijblijvend adviesgesprek!
Meting
Onderzoek
Onderzoek op maat
Simpel en snel uit te vragen
Inzicht in tevredenheid van iedere stap in de klantreis
Inzicht in jouw promotors; zij zijn de beste (kosteloze) adviseurs
Haal nog meer uit dit onderzoek met ondersteuning van onze specialist
Inge helpt je graag verder!

Ook interessant voor jou!