The branches of Rate.nl

Rate helps organisations to start with improving with feedback.

Listening, that’s what healthcare is all about. Listen to your patients and clients with CareRate. 

We want the healthcare all over the world to improve by using continuous feedback. We do this by focussing on what is already going really well. This way, every employee, client and patient will be really seen and heard.

Care.Rate.nl

More guests, by knowing where they are coming back for. Find out with DineRate.

Dine.Rate.nl

Way more than just feedback. EduRate helps educators and academies to continuously improve.

Edu.Rate.nl

Daily updates on what’s happening in your teams and municipality is done with GovRate.

Gov.Rate.nl

Missie

Wij gaan samen met het werkveld aan de slag, om hun werkzaamheden meer te richten op hun eindgebruiker! Dit doen wij door ons juist te focussen op wat er al heel goed gaat in een organisatie. Hierdoor willen dat iedere medewerker, klant, patiënt of cliënt zich gehoord en betrokken voelt. Wij faciliteren de transitie van ‘old-school’ langdurige tevredenheidsonderzoeken, naar continue verbeteren door dagelijks te luisteren.

Wat maakt Rate uniek?

Rate is uniek omdat wij ons richten op aantoonbaar verbeteren. Dankzij ons borgingsprogramma en het feit dat onze software is ontwikkeld in samenwerking met de eindgebruikers, zorgen wij ervoor dat de verbetertrajecten ook daadwerkelijk resultaat opleveren. Doordat medewerkers bij andere afdelingen kunnen kijken wát medewerkers/klanten/patiënten/cliënten juist waarderen, kunnen zij van elkaar leren, dit zelf toepassen en direct weer meten hoe deze verandering wordt gewaardeerd. Hierdoor zijn afdelingen samen in staat om heel kort cyclisch te verbeteren met hulp van eigen feedback (Plan-Do-Check-Act).

Contact

More info about Rate.nl? We'd love to hear from you!

Your name (verplicht)

Your email (verplicht)

Your message

“Dive up the pearls of organisations en let them shine.” – CareRate