Verbetertrajecten zoeken

Sector

Looptijd

Doelgroep

icon
icon
icon

Innoveren kost een hoop

Maar stilstaan nog veel meer

Meer dan ooit is flexibiliteit als dienstverlener  pure noodzaak. Een sterk fundament is niet genoeg, juist de capaciteit om te veranderen houdt jouw organisatie gezond in deze turbulente tijd. Kwalitatieve feedback en inzicht is hiervoor de grondstof. Daarom bieden wij met het GovRate platform dé kosteneffectieve oplossing voor evaluatie en verbetering. Bouw aan een voorsprong in verbeterkracht met gerichte verbetertrajecten!

 

slide
slide
slide
slide
slide
slide
slide
image

“Door snel en gestructureerd te blijven evalueren op onze R&D spelen wij beter in op de wensen van onze klanten”

image

“Met alle interne onderzoeken in een dashboard heb ik meer overzicht”

image

“GovRate is biedt uiterst geschikte tools voor gemeenten”

De voorsprong door kennis

In de dienstverlening maakt naadloos kunnen inspelen op de veranderende behoeften van jouw klanten maakt het verschil tussen financieel succes en falen. Jouw waarom én jouw doelgroep doorgronden blijkt daarin cruciaal. Zeker nu is zowel intern als extern een vinger aan de pols houden doorslaggevend. 

Voorbereid met doorlopend onderzoek

Een toekomstvisie werkt alleen wanneer praktijk en theorie niet te ver uit elkaar groeien, maar bouwen aan flexibiliteit werkt altijd. Dat klinkt makkelijker dan het lijkt, want zonder een kerngezonde bedrijfscultuur en het vertrouwen van klanten gaat deze vlieger niet op. Doorlopend onderzoek zet daarom in op gestructureerde en cyclische verbetering binnen de thema’s waarop het knelt. Met heldere trendlijnen en visualisaties heb jij weer de regie over het verbeterproces!

Verbetering heeft ademruimte nodig; organisatorische knelpunten voorkomen dat resultaat zichtbaar en gevoeld wordt. Wanneer resultaat uitblijft is vroeg of laat het uithoudingsvermogen van jouw organisatie uitgeput. Onze metingen brengen knelpunten snel en gemakkelijk in beeld!

“Hindsight is 20/20”

Is achteraf een repeterend thema binnen jouw organisatie? Dan is het inzicht dat wij leveren met onze thematische metingen het tegengif. Met een eenmalige meting profiteer je van alle functionaliteit van het GovRate platform en heb je direct inzicht in de knelpunten van jouw teams, klanten of beleid. Jouw evaluatie- en verbeteromgeving is na een meting naadloos uit te breiden met gericht onderzoek. Zo start je vrijblijvend aan jouw verbeterproces!

Klanttevredenheid

In een wereld van keuze kiezen klanten niet meer simpelweg voor de goedkoopste of de gevestigde namen. Wil jij succes, dan heb je ambassadeurs nodig. Merkbeloftes die intern gevoeld en extern beleefd worden, net dat extra stapje zetten of een unieke communicatie: Anno 2021 zijn we niet zomaar tevreden. Met onze externe verbetertrajecten ontdek jij de kracht en knelpunten van jouw organisatie!

GovRate voor persoonlijke groei

Als je midden jouw organisatie staat zie je alles van dichtbij; een helder en gedetailleerd perspectief.  Toch is dit niet altijd het juiste perspectief: Zet een stap terug en de grote lijnen worden zichtbaar. waar doe ik het voor, en behouden we samen koers op de stip op de horizon? Een individueel verbetertraject brengt deze overkoepelende vragen helder in kaart. GovRate levert losse trajecten én vrijblijvend individueel onderzoek wanneer jouw organisatie start met een verbetertraject op teamniveau!

GovRate voor teams

Het GovRate platform komt geheel tot zijn recht met onze metingen en onderzoeken op teamniveau: Houd gemakkelijk én organisatie breed een vinger aan de pols op kracht en knelpunten. Breng deze in kaart met onze thematische metingen en bouw aan jouw flexibiliteit met gericht onderzoek!

Realtime data analyse

Snel, consistent en betrouwbaar. Dat zijn onze geautomatiseerde oplossingen voor grote datasets. Wij weten als geen ander wat het kost om niet te innoveren en heeft daarom de nieuwste data science innovaties omarmt. Het resultaat is een A.I. gedreven platform dat simpelweg slimmer en sneller is in kwalitatieve analyses dan wij kunnen bijbenen. Zo geeft een meting bijvoorbeeld direct inzicht in het sentiment op al jouw social media, of inzicht in het sentiment van support calls. De veelbelovende mogelijkheden ontdekken we graag samen met jou!

onderzoeken gevonden

Klanttevredenheid
  • icoonLaagdrempelige uitvraag
  • icoonWerk binnen het krachtige Rate platform
  • icoonDeel gemakkelijk resultaat
  • icoonUitgebreide visualisaties
NPS score
  • icoonGericht op de nieuwe consument
  • icoonVind het stapje extra
  • icoonNPS trendlijnen
  • icoonToegankelijke uitvraag

échte verbetering is altijd meetbaar

Onze werkwijze

Bij Rate is een waarde overkoepelend: Resultaatgericht. In ons ‘niet beter? Geld terug’ beleid staat jouw definitie van verbetering centraal. Denk in meer omzet, meer ambassadeurs of een hogere productiviteit. Dat vormt de rode draad in onze aanpak. 9 jaar verbeteren met uiteenlopende klanten heeft ons geleerd dat een toewijding aan een  cyclisch en gestructureerd verbeterproces leidt tot meer dan tevreden klanten. Daarom werken wij met de beproefde PDCAS methode waarin jouw doelen centraal staan en ruimte tot evaluatie en succes gewaarborgd is.

Plan

icoon

Do

icoon

Check

icoon

Act

icoon

Share

icoon
icon

Meer over de PLAN fase

Verbeterthema’s en ratio’s

In de plan fase wordt bepaald welke teams verantwoordelijk zijn voor een verbeterthema en wie er binnen het team de kernverantwoordelijkheid heeft. Ook worden overzichtelijke en realistische doelstellingen gekoppeld aan verbetering door middel van verbeter ratio’s.

Stel eerst een doel in het aantal verbeteringen die je gaat realiseren, vanuit hier reken je terug naar de benodigde deelnemers. Dit begint bij het identificeren van verbeterkansen; feedback waar direct een haalbare verbetering aan gekoppeld kan worden. het percentage verbeterkansen ten opzichte van alle ontvangen feedback is de eerste ratio. De tweede ratio is de response op jouw onderzoek. Met zicht op beide ratio’s weet je dus precies hoeveel deelnemers jij nodig zal hebben om je doelstelling te behalen. Na iedere verbetercyclus wordt vervolgens gekeken of deze ratio’s te verhogen zijn in bijvoorbeeld vraagstelling of communicatie.

icon

Meer over de DO fase

Doen als onderdeel van het verbeterproces

Jij weet wat jouw klanten drijft, dit is waarom de DO fase staat vaak centraal in een verbeterproces. Dit is een waardevolle eigenschap, maar juist daarom blijft het verbeteren van het vaak proces onderbelicht. Het is van belang om binnen het platform concreet te beschrijven welke acties ondernomen zijn. Alleen dan kan effectief gereflecteerd worden op verbeteringen.

icon

Meer over de CHECK fase

Breng theorie en praktijk samen

Dit is het moment waarbij je binnen het team de praktijk toetst op de theorie. Hebben de uitgevoerde verbeteringen het gewenste effect, of zijn er redenen om aan te scherpen? Zoom vervolgens uit en maak concreet hoe de verbetering bijdraagt aan het thema. Levert het daadwerkelijk meer tevreden patiënten of minder werkdruk op? Zo voorkom je dat je als team vervalt in verbeterdrang en werk je resultaatgericht.

icon

Meer over de ACT fase

Processen afronden levert energie!

Het zit in onze natuur om te werken naar iets dat volledig afgerond is, ofwel cyclisch werken. Een sterke ACT fase levert dan ook hernieuwde energie aan je team. Scherp verbeteringen waar nodig aan, en communiceer binnen je team welke doelstellingen zijn behaald.

icon

Meer over de SHARE fase

Verbetering wordt zichtbaar

Rate gelooft in delen en niets werkt zo motiverend als een podium voor hard werk! Maak daarom van resultaat delen een doorlopende stap met een kernverantwoordelijkheid. Bijvoorbeeld een bericht in de nieuwsbrief laat ook jouw contacten zien dat verbetering binnen jouw organisatie een kernproces is. Verbetering in een duidelijke context spreekt veel meer dan een keer per jaar een tevredenheidscijfer en daarbij geeft dit jouw teams doorlopend een boost in motivatie!

Niet ‘meten=weten’ maar

Cyclisch verbeteren

image

De totaal oplossing

Zekerheid en flexibiliteit met het Rate platform

Als in onderzoek ‘meten=weten’ het doel is, blijven verbeterkansen liggen. Het Rate platform legt daarom de nadruk op het verbeterproces met de Plan-Do-Check-Act-Share cyclus. Het dashboard maakt resultaat inzichtelijk en biedt ruimte voor reflectie en het delen van successen. Met duidelijke en behapbare rollen en verbeter thema’s verzamel je gericht en effectief feedback en zijn resultaten op teamniveau inzichtelijk. Zo werk jij resultaatgericht en bouw je cyclisch aan nóg meer verbeterkracht. Onboarden, invullen van vragenlijsten en inzien van resultaat kan direct op alle devices. Flexibel en effectief verbeteren binnen één platform, met ook jouw data is in veilige handen: Rate is ISO 27001 en NEN 7510 gecertificeerd.

Veilig

icoon

Flexibel

icoon

Up-to-date

icoon
icon

Verzamel gericht feedback

Verbeteren begint met oprechte interesse

Daarom bieden wij voor elk verbeterthema apart onderzoek. Dit verhoogt de response!
icon

Uitgebreide filter mogelijkheden

Zie direct wat belangrijk voor je is!

Filter op team, thema of vragenlijsten; zo heb is relevante informatie direct inzichtelijk!
icon

Écht resultaat met het verbeterbord

Doorlopend resultaat met kernverantwoordelijkheden!

Zo is verbetering organisatie breed inzichtelijk en wordt resultaat voelbaar! Deel gemakkelijk jouw verbetering met het verbeterbord en de deelposter.

image

Ontvang de GovRate brochure in je inbox!

image

GovRate brochure

Aan het verzenden
Inzending gelukt!
Inzending mislukt. Controleer de verplichte velden.
Checkbox*
Aan het verzenden
Inzending gelukt!
Inzending mislukt. Controleer de verplichte velden.

De CareRate talentpool

Voor ondersteuning & coaching

Inge Proost

social-media-icon-writer

Vooruit kijken in het nieuwe normaal

Mijn eerste kaakchirurg ervaring

4 stappen naar een kerngezonde organisatie

Loes Keuper

social-media-icon-writer

“Tijdsurfen” met José van Daal

De week van de werkstress

Karen Reichert

social-media-icon-writer

Het Rate team is van alle markten thuis!

Met ons multidisciplinaire team ontwikkelen we onze eigen software oplossingen, blijven we innoveren én staat met persoonlijke ondersteuning jouw verbeterproces altijd centraal! Ondanks uiteenlopende achtergronden staat resultaat gericht werken centraal. Met een oer Rotterdamse ‘niet lullen maar poetsen’ mentaliteit vormen wij een positief en informeel team dat samen met onze klanten werkt van tevreden tot nóg beter.

Wil je het Rate team komen versterken? Bekijk onze vacatures, laat je inspireren door de lijfspreuken van onze teamleden en laat ons weten waarom juist die baan je op het lijf geschreven is!

Werken bij Rate.nl

social-media-icon-writer

Customer Experience Manager

Full Stack Developer

Junior Account Manager

Samen krachten bundelen via de Rate.nl talentpool!

Contact

We helpen je graag verder!

Contact

Aan het verzenden
Inzending gelukt!
Inzending mislukt. Controleer de verplichte velden.
Ik ga akkoord met de privacy voorwaarden*
Aan het verzenden
Inzending gelukt!
Inzending mislukt. Controleer de verplichte velden.

Email:
Algemeen: [email protected]
Support: [email protected]

Telefoon:
Algemeen: 010 – 822 52 22
Support: 010 – 818 26 59

icon

De platform demo

Plan direct een online afspraak in!

icon

Kom je liever langs?

Dat kan altijd! Bijvoorbeeld omdat..

icon

Routebeschrijving

Hier zijn we te vinden!

Adres:
Stationsplein 45 Unit E1. 165
3013 AK Rotterdam
CareRate routebeschrijving