Groeien en bloeien met Feedback
CareRate, is speciaal vóór en dóór de Zorg ontwikkeld. Of het nu gaat om een centrale, decentrale of gecombineerde aanpak, ieder team of locatie binnen een organisatie kan zijn eigen klant- of medewerkeronderzoek, uitvoeren en/of zijn resultaten in een eigen dashboard terugzien. Maar ook bestaande metingen zoals PREM, ZorgkaartNederland, MIM, MIC en 360 verbetercycli etc.. Dit alles vanuit in een veilige en private omgeving, met een uniforme uitstraling, en centrale communicatie richting alle patiënten, cliënten, klanten en medewerkers. Wil je iets minder zelf zelf doen? Dan ondersteunen we naar wens.
Lees hier de ervaringen van het LUMC
Mogelijkheden
Ieder Team Eigenaar van zijn Onderzoek
CareRate is uitermate geschikt voor organisaties waar Teams of locaties Eigenaar mogen zijn van eigen metingen en onderzoeken. Inclusief handige wizards welke stap voor stap helpen bij het maken van een vragenlijst, een vragenlijst bibliotheek, een helder dashboard met de resultaten en de mogelijkheid om organisatiebrede vragen toe te voegen aan alle teamvragenlijsten. Alles met diverse rechten en rollen accounts, en handige benchmarks en trendlijnen.
De CareRate applicatie is modulair opgebouwd o.b.v. van de verbetercyclus: Plan, Do, Check, Act & Share, met fraaie Infographics om de resultaten intern en extern te delen.
360 Verbetermeter
De 360Verbetermeter i.s.m. Waardigheid & Trots voor het het Ministerie van Volksgezondheid voor de Zorg ontwikkeld. Met behulp van deze 360 meting is per doelgroep (1ste contactpersoon, behandelaar, bewoner, zorgmedewerker) inzichtelijk hoe teams en organisatie haar basis op orde heeft over de thema’s als persoonsgerichte zorg, wonen & welzijn, veiligheid en gebruik van informatie. Een meting die breed inzicht geeft voor reflectie, het opmaken van jaarplannen, beleidsvorming en het maken van keuzes.
Meldingen incidenten cliënten (MIC) oplossing
Medewerkers kunnen eenvoudig, snel en direct incidenten melden vanaf hun mobiel, waarmee alle stakeholders direct geïnformeerd worden! Teams en MIC verantwoordelijken zien de resultaten en beschikken over een verbeterbord van waaruit acties kunnen worden uitgezet en gevolgd. Zo wordt het melden en behandelen van incidenten efficiënter en kostenbesparend.
Zorgkaart Nederland koppelingen
Integreer de Zorgkaart Nederland vragenlijsten in je bestaande klanttevredenheidsmetingen (CTO). Handiger voor de cliënt en tegelijk alle data voor een team in 1 dashboard en op 1 plek. O.b.v de Zorgkaart Nederland feedback resultaten kan dan ook een verbetercyclus gestart worden.
Reflectiekaarten Pieter van Foreest
Verzorgingstehuis Pieter van Foreest heeft een 360 meting ontwikkeld om te zien hoe ieder team ervoor staat op de gebieden van: dagbesteding, hygiëne en infectiepreventie, MDO, medicatieveiligheid, persoonsgericht werken (PGW), zorg leefplan (zorgdossier) en zorg voor vrijheid en veiligheid. Deze meting biedt veel inzicht en richting in kwaliteit en beleidsthema’s per teams en organisatie voor beleidsmakers, management en directie.