Werken bij Rate.nl
Front-end Student
Rate.nl is een innovatief feedback platform. Wij brengen organisaties dichterbij klanten en medewerkers met krachtige software die bijna gedachten kan lezen. Niet met hocus pocus maar met slimme technologieën, Artificial Intelligence en Machine Learning. We werken in een compact team vanuit het centrale Groothandelsgebouw in Rotterdam.
Al 9 jaar is Rate.nl’s doel is dat iedere klant- en of medewerker evaluatie leidt tot concrete verbeteringen in de praktijk. Daarom ondersteunt de software alle stappen van een verbetercyclus: Plan/Do/Check/Act. Hieraan is zelfs de ‘share’ toegevoegd de interne verbeterkracht en kennisdeling te vergroten! Want meten = weten is leuk, maar iets beter maken is nog veel leuker! Daarnaast wordt er eind dit jaar nieuwe technologie (gebaseerd op Machine Learning en AI ) aan de applicatie toegevoegd met een groot concurrentie voordeel. Rate.nl is nu een team van 10 mensen en wij zijn voor o.a. de doorontwikkeling van het nieuwe platform, op zoek naar een gedreven front-end student!
COMPACT TEAM. GROOTSE PLANNEN.
JIJ;
+ bent open en gedreven
+ werkt graag zelfstandig
+ experimenteert en probeert graag nieuwe tools en technieken
+ bent een enthousiaste en betrokken collega
WIJ ZIEN DIT GRAAG IN JOU TERUG.
+ je bent handig met React JS, met de basis van HTML, CSS, javascript en jquery
+ je hebt basis technische skills, zoals programmeren, tooling en automatiseringen
NAAST EEN DAGELIJKS POTJE TAFELVOETBAL BIEDEN WIJ.
+ Super leuke en fanatieke collega’s zoals een Data Scientist, Senior Developer, bevlogen Junior Account Managers en een Customer Experience Manager.
+ Fantastisch kantoor op een ideale plek direct naast Rotterdam CS (met een pooltafel, tafelvoetbal en -tennis, hackathons en gezellige borrels)
+ Zelfstandige en ambitieuze rol om Rate.nl ‘to the next level’ te brengen!
INTERESSE?
Leuk! We komen graag met je in contact! Solliciteer en stuur je CV en motivatie op naar [email protected], dan nemen wij contact met je op!
Soort dienstverband: Fulltime, Stage