Een aanjager in jouw organisatie
Tevreden patiënten als drijver voor verbeteringen
Dankzij onze jarenlange ervaring weten we dat waarderend onderzoeken, positiviteit en complimenten enorm sterke motivatoren zijn om patiënt- en cliënttevredenheid te verhogen. We vertellen je er graag alles over.
Wat is tevredenheidsonderzoek
Het verhogen van tevredenheid start altijd met het luisteren naar patiënten, cliënten, familie, mantelzorgers en medewerkers. Door te focussen op wat juist gewaardeerd wordt, versterk je de betrokkenheid en motivatie van medewerkers. Deze betrokkenheid is de meest krachtige en ware aanjager om patiënt- en cliëntgerichte verbeteringen te realiseren. Dit noemen wij ook wel ‘de parels van klantwaarderingen’. Ontdek je parels en laat ze stralen. Want iets verbeteren en mooi maken geeft energie!
Werkwijze cliënt- en patiënttevredenheidsonderzoek
Eerst bepalen we samen wat de belangrijkste cliënt- en patiënttevredenheidsthema’s zijn. Vanuit daar stellen we samen het onderzoek en de onderzoeksvragen op. Uiteraard helpen we je bij de keuze en wijze van uitvraag en de verzameling van feedback en ervaringen. Alle resultaten zijn organisatiebreed inzichtelijk via het CareRate dashboard.
Meting
Onderzoek
Onderzoek op maat
Inzicht in de waarderingen van patiënten/cliënten via mooie dashboards
Alle complimenten per team zichtbaar via het complimentenbord
Fraaie complimentwidgets voor op de website of jouw intranet
Een hogere betrokkenheid van medewerkers en teams
Meer actiebereidheid t.a.v. een betere klanttevredenheid
Haal nog meer uit dit onderzoek met ondersteuning van onze specialist
Inge helpt je graag verder!

Ook interessant voor jou!