Klanttevredenheidsonderzoek (KTO)
Tevreden en betrokken klanten zijn loyaler, winstgevender en zorgen voor de continuïteit van organisaties. Klanttevredenheidsmetingen bieden inzicht in knelpunten, kansen, verloop en thema’s die spelen…
Tevreden en betrokken klanten zijn loyaler, winstgevender en zorgen voor de continuïteit van organisaties. Klanttevredenheidsmetingen bieden inzicht in knelpunten, kansen, verloop en thema’s die spelen…
Net Promotor Score (NPS), Customer Satisfaction Scores (CSAT) en Customer Effort Score (CES) zijn wereldwijde gestandaardiseerde maatstaven om de klanttevredenheid te meten. Deze kunnen continu…
Programma’s op de voet volgen en nieuwe (innovatieve) producten & systemen implementeren is de helft van het succes. Het vraagt vaak vooral ook om een…
Binnen organisaties zijn er verschillende teams, business units of afdelingen met ieder andere klanten, doelgroepen, doelen en verantwoordelijkheden voor het aanbieden van verschillende dienstverlening. Via…
Klachten kosten een organisatie altijd veel tijd en geld aan gemiste opbrengsten en tevreden klanten. Zeker via mond-tot-mondreclame. Met deze oplossing biedt je klanten 24/7…